diumenge, 30 de desembre del 2012

CONCLUSIÓ

El final d'un gran començament...



Ja ha arribat el moment de despedir el Dossier d'Aprenentatge d'aquest primer semestre.
Ha estat una gran expriència poder passar per escrit a un bloc les coses que més m'han agradat tant de l'assignatura de GITIC com la de COED.

He après moltes coses que desconeixia totalment gràcies a la realització d'aquest bloc. 

Pel que fa COED, tinc la sensació que he millorat molt sobretot la comunicació Digital ja que no tinc gaires facilitats per aquestes coses, però finalment tinc la sensació que estic molt més preparada.

Seguidament anomenaré tot allò treballat a COED, amb alguns temes he aprofondit en aquest mateix bloc però en d'altres no:
Pel que fa la llengua hem treballat la competència comunicativa, la descripció, les quatre habilitats lingüístiques, el codi oral i el codi escrit, l'educació audiovisual, set articles sobre el fet de la comunicació, la composició escrita i hem realitzat la síntesi del llibre "Com parlar bé en públic."
També hem fet exposicions orals, és a dir, hem portat aspectes t eòrics a la pràctica.
Les exposicions que hem fet han estat: Qui ets tu?, Identitat i Territori: "Dos mons dins una mateixa ciutat", Publicació Digital: "Risto Mejide", la Recitació d'un poema: "La fageda d'en Jordà."



D'altre banda, GITIC m'ha sorprès de moltes maneres. Quan vaig saber que faria aquesta assignatura estava una mica desorientada i neguitosa, doncs bé, mai he tingut afinitat amb totes les eines i programes que s'orgeixen del gran avenç tecnològic que estem vivint.
Dit això, m'agradaria ressaltar també que gràcies a la meva implicació i ganes de voler conèixer eines i programes nous per treballar actualment i en un futur com a mestra, estic molt contenta d'haver realitzat les sessions de GITIC.

Alguns dels programes treballats han estat: El Google Reader, Google Drive, Google Maps, Google Blogger, Google Sities, Marcadors Socials, Cmpa Tools, Pearltrees, Scratch, Prezi...

Penso que està molt bé poder treballar amb aquesta eina ja que a partir d'ara tindré a l'abast tot allò que he treballat durant aquest semestre. M'en porto moltes coses, tant de COED com de GITIC, que em serviran avui en dia, al llarg de la meva formació, i en un esperat futur com a mestra!

Moltes gràcies!
Fins aviat!!!



ESTER.






  

1 comentari:

  1. A mesura que anava llegint conclusió m'anava sentint identificada en molts dels aspectes que anomenaves! Recordo a principi de curs, pel que fa a l'assignatura de GITIC, estàvem bastant nervioses per si aniria bé i crec que les dues coincidim en el resultat final! :-) D'altra banda m'ha agradat molt el teu resum del que hem fet en aquest mòdul i també m'ha servit per a fer un recorregut mental de tot i cada una de les coses que he aprés en aquest semestre, que no són poques! Si et ve de gust, mira la meva conclusió i em dius què en penses! Espero que t'agradi tant com a mi la teva!A mesura que anava llegint conclusió m'anava sentint identificada en molts dels aspectes que anomenaves! Recordo a principi de curs, pel que fa a l'assignatura de GITIC, estàvem bastant nervioses per si aniria bé i crec que les dues coincidim en el resultat final! :-) D'altra banda m'ha agradat molt el teu resum del que hem fet en aquest mòdul i també m'ha servit per a fer un recorregut mental de tot i cada una de les coses que he aprés en aquest semestre, que no són poques! Si et ve de gust, mira la meva conclusió i em dius què en penses! Espero que t'agradi tant com a mi la teva!

    ResponElimina